ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
همکاری در فروش یکی از راههای کسب درآمد از اینترنت است. همکاری در فروش خوب است، من همکاری در فروش را دوست دارم! :d با همکاری در فروش من میتوانم پول بیشتری دربیاورم.
اشتباه نکنید، این جملات توسط دانشآموز دبستانی نوشته نشده، چون دانشآموز دبستانی نمیدونه همکاری در فروش چیه. جملات بالا رو جهت افزایش عبارت کلیدی همکاری در فروش نوشتم. اما هدف اصلی این مطلب اینه که درباره همکاری در فروش با شما صحبت کنم. وبمسترها و خیلی از کسانی که صاحب وبلاگ یا سایت هستن با مفهوم همکاری در فروش آشنایی دارن: بطور خلاصه همکاری در فروش یعنی اینکه یه محصولی رو بفروشید تا پورسانت گیرتون بیاد. راهی قانونی و پربازده برای پول درآوردن
البته فروش محصول توی اینترنت به همین راحتی هم نیست که عضو سیستم همکاری در فروش بشید و پس از گذاشتن بنرها و تبلیغات در سایت یا وبلاگتان پول پارو کنید. چون اولا ممکنه شهری که در اون زندگی میکنید شهر گرمسیری باشه که سال به سال رنگ برف رو نبینید و در اینصورت پارو هم توی اون شهر گیر نمیاد تا پولایی که از طریق همکاری در فروش دراوردید رو پارو کنید و مجبورید پولارو با بیل (منظورم بیلِ باغبونی هست نه بیل ویلسون) جمع کنید. به این دلیل میگم بیل باغبونی چون اولا بیل ویلسون به رحمت ایزدی پیوسته (روحش شاد) و دوما اینکه اگرم زنده بود الاف نبود که بیاد با شما پول جمع کنه، کارای مهمتری مثل پایهگذاری جمعیت الکلیهای گمنام داشت.
مثل اینکه داریم از بحث اصلی خارج میشیم، داشتم میگفتم که پول درآوردن از طریق همکاری در فروش همچین آسون نیست. البته برای کسایی که سایت یا وبلاگ پربازدید دارند (من به سایت یا وبلاگی که بالای 5 هزار نفر در روز بازدیدکننده داشته باشه پربازدید میگم) فروش محصولات همکاری در فروش آسونتره که اونم فوت و فنهای خاص خودشو داره. اما اگه مثل خیلی از افراد دیگه سایت یا وبلاگ پربازدید ندارید، راههای دیگهای هم هست که بشه از طریق فروش محصولات سیستمهای همکاری در فروش، پول دراورد. یکی از این روشها رو من بصورتی خیلی قشنگ و واضح توی یک کتاب آموزش دادم که بعدا میگم چطور این کتاب رو بدست بیارید.
فعلا برای موفقیت در کار و کاسبی همکاری در فروش، چندتا نکته میگم تا حداقل یه استفادهای از این مطلب ببرید:
1 – هدفتون رو مشخص کنید.
هدفگذاری یه چیز کلی هست که باید تو همه کارهایی که شروع میکنید انجامش بدید. همکاری در فروش هم مستثنی نیست. اول که تصمیم بگیرید از چه طریقی میخواید پیش برید و چطور شروع کنید. اگه اطلاعاتی در این زمینه ندارید که چطور شروع کنید کتابی که لینکشو بالا گذاشتم میتونه خیلی بهتون کمک کنه (تا چندماه شما رو جلو میبره)
بعد از اینکه روشتون رو انتخاب کردید، تعیین کنید به چه درآمدی میخواید برسید. به اینصورت نباشه که بگید خیلی خب حالا که شروع کردم میخوام ماه اول 1 میلیون تومان درآمد داشته باشم. این کاملا دور از ذهن و غیرمنطقیه. اگه هدف بزرگ رو برای شروع انتخاب کنید به احتمال 99 درصد بهش نمیرسید و به احتمال خیلی قوی از اینکه به اون هدف نرسیدید دلسرد میشید و انرژیتون برای ادامه کار کم میشه.
2 – یادگیری رو ادامه بدید
3 – از این شاخه به اون شاخه نپریدباید یادبگیرید تا بتونید پول بیشتری دربیارید، مهمترین چیزایی که باید یاد بگیرید بطور خلاصه عبارتند از نحوه راهاندازی و مدیریت وبلاگها و سیستمهای مدیریت محتوا، گرافیک در حدلزوم و سایر اطلاعات که رو توی این مطلب از بلاگ نوشتم.
بعضیا هستن که توان تمرکز کردن روی یه کار رو ندارن. جایی خوندم افراد از لحاظ شروع کردن و تموم کردن کار به دو دسته تقسیم میشن :
اول – افرادی که شروع کنندههای خوبی هستن: این افراد کارا رو خیلی خوب و با انرژی شروع میکنن ولی همینطور که کار پیش میره کم کم براشون خسته کننده میشه و به عبارتی حس تنوعطلب در این افراد قوی تره.
دوم – افرادی که پایاندهنده خوبی هستن: به جز کلمه پایاندهنده کلمه بهتری به ذهنم نرسید. این افراد کارها رو خیلی به سختی شروع میکنن ولی وقتی شروع کردن دوست دارن تا آخرش ادامه اش بدن و تمایل به تموم کردن کاری که شروع شده در این افراد بیشتره.
حالا هرکدوم از این دو دسته افراد هستید خودتون رو بشناسید و سعی کنید ویژگی دستهای که مقابل خودتون هست رو توی خودتون پرورش بدید. مثلا اگر شروعکنندههای خوبی هستید و کارها رو سابقا خیلی زود رها میکردید، بصورت خودآگاه خودتونو متقاعد کنید که باید کاری که شروع شده رو تموم کنید. کاری که شروع شده مثل چی؟ مثل به درآمد رسوندن یک سایت یا رسوندن بازدید یه سایت به X نفر. اگه که هدفتون این بوده بازدید سایت رو مثلا به 10 هزار نفر در روز برسونید وسط راه هوس نکنید یه سایت دیگه بزنید و فعالیتتون رو پراکنده نکنید.
یا اینکه برای بازدهی بالاتر میتونید یه شریک یا دوست برای همکاری پیدا کنید که شخصیتش طرف مقابل شما باشه، مثلا اگه شما پایاندهنده خوبی هستید کسی رو پیدا کنید که شروع کننده خوبی باشه.
4 – سیستم همکاری در فروش مناسب رو انتخاب کنید
اگه توجه کرده باشید بیشتر سیستمهای همکاری در فروش اجناس بنجل و واقعا به دردنخور رو به خورد مشتریا میدن. این سیستمها رو میشه از درصد پورسانتهای پرداختی و اجناسی که ارائه میدن شناخت. به سمت سیستمهایی برید که اولا محصولات مجاز و به درد بخور دارن، دوما نماد اعتماد الکترونیک رو گرفتن.
مثلا بعضی سیستمها هستن گل شورتی میارن میفروشن، آخه این گل شورتی چه کاربردی داره؟ خیلی هدیه قشنگیه؟ واقعا باید گفت عقل از سر خیلیها پریده که اینجور محصولات رو میخرن یا اینکه تبلیغ میکنن.
البته به ویژگیهایی مثل کسر هزینه پست سفارشات برگشتی، زمان پرداخت پورسانت، درصد پورسانت نسبت به سایر سیستمها، توضیحات محصول و… هم توجه کنید.
امیدوارم از این نکاتی که درباره همکاری در فروش نوشتم استفاده لازم رو برده باشید.