همزمان با تشدید رقابت میان فیسبوک و گوگل؛ این شبکه اجتماعی در اندیشه از میدان به در کردن سایت یوتیوب از طریق همکاری با برخی عرضهکنندگان محتوای ویدیویی است.
به گزارش فارس به نقل از ایندیاتایمز؛ فیس بوک به همین منظور در حال مذاکره با تعدادی از تولیدکنندگان مشهور و پرطرفدار محتواست تا ویدیوهای تولیدی آنها را در شبکه اجتماعی خود عرضه نماید.
اگر چه فیس بوک خود در این زمینه رسما اظهارنظری نکرده،اما گفته می شود این شرکت در حال مذاکره با شرکت هایی همچون والت دیسنی است،البته فیس بوک قبلا هم با این شرکت ها مذاکراتی داشته است، اما از این پس برخی مجموعههای تلویزیونی هم به همین شکل بر روی فیس بوک به طور مرتب منتشر می شوند.
پیش از این اکثر ویدیوهای سایت فیس بوک مربوط به یوتیوب بوده و توسط کاربران در این شبکه اجتماعی بازنشر می شدند، اما از این پس کاربران می توانند به طور مستقیم ویدیوهای خود را در فیس بوک آپلود کنند. فیس بوک قصد دارد از این طریق به فروش آگهی نیز بپردازد.
دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 11:48